Home / Articles / 23 dead, 17 missing after Indonesian ferry catches fire

23 dead, 17 missing after Indonesian ferry catches fire

23 dead, 17 missing after Indonesian ferry catches fire

23 dead, 17 missing after Indonesian ferry catches fire.

کم از کم 23 افراد ہلاک اور ایک فیری انڈونیشیا کے دارالحکومت کے ساحل پر اتوار آگ لگ جانے کے بعد 17 دیگر لاپتہ ہو گئے تھے، حکام نے کہا.

برتن Tidung، Kepulauan Seribu کی زنجیر میں ایک حربے کے جزیرے، جو آگ لگ گئی جب سے Muara Angke کے جکارتہ کے بندرگاہ سے 230 سے ​​زائد افراد سوار تھے، حکام نے کہا.

مسافروں میں سے زیادہ تر انڈونیشیا، نئے سال کی چھٹی منا مقامی میڈیا کی اطلاعات کے مطابق تھے.

Seply Madreta، مقامی ڈیزاسٹر تخفیف ایجنسی کے ایک اہلکار، آگ کے ارد گرد نصف جہاز تباہ ہوگئی کہا. انہوں نے کہا کہ تقریبا 22 زخمی افراد کو اسپتالوں میں منتقل کیا گیا، اور یہ کہ 23 ​​لاشیں نکال لی گئی ہے.

لاپتہ ہونے والوں کو تلاش کرنے کی جاری ہے کے ارد گرد 10 بحری جہاز شامل ایک کی تلاش، نیشنل ڈیزاسٹر تخفیف ایجنسی نے ایک بیان میں کہا ہے کہ.

گواہوں جہاز سے Muara Angke جانے کے بعد آگ کے بارے میں 15 منٹ کے باہر توڑ دیا MetroTV بتایا. آگ لگنے کی وجہ فوری طور پر واضح نہیں تھا. کچھ مسافروں مقامی میڈیا وہ سب سے پہلے دھوئیں فیری کے انجن سے آتے دیکھا کہ کہا.

ٹی وی فوٹیج پس منظر میں شعلوں میں فیری کے ساتھ پانی میں لوگوں کا مظاہرہ کیا. ایک عورت اور دیگر مسافروں کو ایک چھوٹی کشتی کی طرف سے بچایا گیا ہے کہ ٹی وی اسٹیشن کو بتایا.

فیری حادثات سے زیادہ 17،000 جزائر کے ساتھ، انڈونیشیا، دنیا کی سب جزائر قوم میں عام ہیں. بہت سے حادثات کشتی خدمات کے لاپرواہ ریگولیشن پر الزام ہے.

About admin

Check Also

Responsive News-Magazine WordPress Theme Bit News

Responsive News-Magazine WordPress Theme Bit News

Responsive News-Magazine WordPress Theme Bit News $45 ‘Bit News’ is a responsive WordPress template, especially …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *