Home / Written Episod / Bhabhi Ji Ghar Par Hai 15th December 2016 Written Episode in urdu

Bhabhi Ji Ghar Par Hai 15th December 2016 Written Episode in urdu

Bhabhi Ji Ghar Par Hai 15th December 2016 Written Episode in urdu

Bhabhi Ji Ghar Par Hai 15th December 2016 Written Episode in urdu

Bhabhi Ji Ghar Par Hai 15th December 2016 Written Episode in urdu

پرکرن انیتا نفرت کہہ کے ساتھ شروع ہوتا ہے اور وہ غصے میں چلا جاتا ہے. Anguri ان کے کام کرتا ہے اور تیواری آتا. انہوں نے کہا کہ یہ کیا ہے اور انہیں باہر پھینک دیں، anguri رہنے دو کہتے ہیں اور مجھے پیسے میں نے ان کو دینے کے لئے ہے دینے کا کہنا ہے کہ. تیواری 2000rs ہٹا دیتا ہے اور یہ لو کہتے ہیں اور vibhu آپ کو پورے ملک کے وزٹرز کا ریکارڈ رکھا ہے اور نہیں دیتا تبدیل کیا ضرورت ہے، تیواری مسکراتی. Vibhu پیسے لیتا ہے اور ہاں ہم ہیں اور وہ سے Tika ملکھان بتاتا تبدیلی کو ہٹا دیں اور vibhu بھی تبدیل ہٹا دیتا ہے اور وہ تیواری تبدیلی دے اور پیسے لے لو کا کہنا ہے. تیواری چیخ اور چلا جاتا ہے.
رات vibhu سے Tika اور ملکھان میں سو رہے ہیں اور سے Tika کانپور میں اس کی اتنی سردی کا کہنا ہے کہ. ملکھان ہاں کا کہنا ہے کہ. Tilka ہم مونگ پھلی مل سکے اور کچھ تفریح ​​اچھے یہ ہو سکتا ہے تو کہتا ہے. سے Tika کل مجھے کچھ مونگفلی لانے کی anguri بتائیں گے کا کہنا ہے کہ. Vibhu سے Tika تھپڑ مارے

اور تم اس کے کہ بتا اور وہ دیتا ہے تم بھی چالاکی نہ کرو کھا ہمت کا کہنا ہے کہ. آٹو میں گلفام کالی آتا. Pelu آٹو بند ہو جاتا ہے. گلفام نیچے ہو جاتا ہے اور vibhu ہوا اور کیوں آپ کو خیمے میں سڑک پر ہیں کیا کہتے ہیں؟ سے Tika اور ملکھان کہنا ہے کہ وہ گھر سے نکال دیا گیا ہے. گلفام vibhu تم میرے پاس آنا چاہئے تھا اور ہم مزہ آیا ہوتا کہتی. Vibhu نظر انداز اور نہیں شکریہ کا کہنا ہے کہ. Pelu ایک گانا شروع ہوتا ہے اور گلفام اس پر رقص شروع ہوتا ہے. vibhu کو نظر انداز کیا جاتا ہے اور سے Tika اور ملکھان لطف لے رہے ہیں. انیتا بالکنی سے دیکھتا ہے اور کیا یہ شور ہے؟ وہ گلفام رقص دیکھتا. Vibhu انیتا دیکھتا ہے اور اس کے بعد کی طرح انہوں نے اندوز ہے کام کرتا ہے. انیتا vibhu بہت بیشرم ہو گیا ہے اور اس نے سڑک کے وسط میں گلفام کالی رقص دیکھ رہا ہے کا کہنا ہے کہ. Happu سنگھ آتا ہے اور وہ گیت سوئچ آف. گلفام رقص رک جاتا ہے. Happu اسے روکنے کی بتاتا ہے اور جو کچھ اس میں ہے اور جو کچھ وہ خیمہ گاہ بنایا ہے vibhu بتاتا؟ Vibhu کہنا ہے کہ ان کا مسئلہ کیا ہے اور وہ کسی کو پریشان نہیں کر رہے اور کیا اس mattering ہے؟ Happu چالاکی اور یہاں اب سے نہیں جاتے کہتی. Vibhu سے Tika اور ملکھان اٹھو. گلفام happu کہ میں آ بتاتا ہے اور وہ کام ہے گلفام خیمہ کے اندر happu ھیںچتی. انیتا اب اس happu کیا کر رہی ہے وہاں سوچتا ہے؟ Happu کچھ وقت کے بعد باہر آتا ہے اور وہ بھی گلفام. وہ بتاتا vibhu یہاں رہنے پر جانے اور آپ چاہتے ہیں کیا کرنا ہے. Happu جاتا. Vibhu تم نے کیا کہا ہے کہ اس نے ہمیں چھوڑ دیا ہے؟ گلفام وہ اس کے ایک پرانے MMS تو وہ چلا گیا تھا کا کہنا ہے کہ. Vibhu بہت بہت شکریہ کہنا ہے کہ. انیتا ناراض ہو جاتا ہے اور اس happu ہمیشہ رشوت لے اور چلا جاتا ہے گا کہتے ہیں.
ہوم تیواری میں اگلے دن mopping کے ھے اور انیتا آپ کتنا وقت لگے گا کہتے ہیں اور آپ کو وقت اور vibhu 10 منٹ پورے ہال میں یہ کروں گا کی ایک بہت کے بعد صوفے کے گرد mopping کے کر رہے ہیں. تیواری آتا ہے اور بیٹھ کر اور میں نے پریکٹس نہیں ہے اور vibhu ہے کا کہنا ہے کہ. انیتا ہنستا اور یہاں تک کہ آپ کو اس کا عادی بن گے. تیواری حیران ہو جاتا ہے. تیواری وہ ایک خیال vibhu دوبارہ انیتا کے لئے آئے گا جس سے ہے کا کہنا ہے کہ. انیتا واقعی کہتا ہے؟ یہ کیا ہے؟ وہ کسی کے ساتھ چکر نہیں ہے کیوں تیواری کا کہنا ہے؟ انیتا تم پاگل ہو اور میں کسی شخص کے اس قسم نہیں ہوں کا کہنا ہے کہ. تیواری میں ایک حقیقی معاملہ ہے کے لئے آپ نہیں کہہ رہا ہوں اور ناجائز تعلقات کے قائم مقام رکھتے کہتے ہیں. انیتا کہ ایک برا خیال نہیں ہے کا کہنا ہے کہ. کس کے ساتھ ہے لیکن میں چکر ہونا چاہئے کہ vibhu رشک ہو جاتا ہے تو وہ کہتے ہیں؟ تیواری صرف کے ارد گرد نظر آتے ہیں کہتے ہیں اور اپنے آپ کی طرف اشارہ کوشش کرتا ہے. انیتا کا کہنا ہے کہ اوہ ہاں میں اس آدمی ہے اور وہ سستے اور چرترہین لیکن اس کے ٹھیک ہے vibhu میری طرف دیکھ کر اسے چکر کے بعد رشک ہو جائے گا کیونکہ. تیواری کا کہنا ہے کہ جی ہاں میں سستی نہیں ہوں. انیتا اس کے پریم چودھری کا کہنا ہے کہ. تیواری غصہ اور دکھ کی بات ہو جاتا ہے اور کہتا ہے لیکن وہ ایک اچھا آدمی نہیں ہے، انیتا کہ فائدہ ہے کا کہنا ہے.
Anguri گھنٹی بجتی ہے اور تمام غریب لوگوں ناشتا کے لئے آتے ہیں کہتے ہیں. Vibhu ملکھان اور سے Tika آئے اور بیٹھ. سے Tika burps، anguri اندر چلتا. سے Tika اور ملکھان anguri بابھی روزہ ہم بھوکے ہیں آنے کہنا، vibhu سے Tika تھپڑ مارے اور ملکھان اور وہ اپنے بندہ نہیں ہے اور اس پر دباؤ نہیں وہ آئے گا اور آپ پھر سے اس طرح کام تو میں آپ کو زدوکوب کرے گی. Anguri جرٹھی ساتھ آتا ہے اور vibhu ملکھان اور سے Tika کی خدمت کرتا ہے. سے Tika burps اور anguri محفوظ فاصلے رکھتا. Vibhu کھانا اتنا سوادج ہے. تیواری اور انیتا آئے. Vibhu انیتا دیکھیں کہتے ہیں اور اس کی دم آیا. سے Tika malkhana اور vibhu ہنسی. تیواری چپ رہو اور انیتا کیا کہنے جا رہا ہے کو دیکھنے کا کہنا ہے کہ. انیتا آج میں اپنے گھر میں ایک پارٹی ہے تاکہ آنے اور مفت کھانا اور یہ کہ آپ کی حیثیت میں نہیں ہے بیر کہتے ہیں. تیواری جی ہاں امیر افراد کے گھر میں مفت بیئر اور کھانا ہے کا کہنا ہے کہ. Vibhu کوئی ضرورت ہم غریب لوگ ایک چھوٹے سے پیٹ نہیں ہے اور یہ گا امیر لوگوں کے کھانے کے خلاف مزاحمت کا کہنا ہے کہ. انیتا صرف پارٹی کے لئے آج آئے کہتے ہیں اور ہم آپ کے لئے ایک حیرت ہے. انیتا اس کے پیچھے چلا جاتا ہے اور تیواری.
تیواری سنگھ پارٹی happu میں رات میں شراب پی رہے ہیں اور anguri ہے. Vibhu سے Tika اور آنے ملکھان. تیواری مفت بیئر آپ غریب تھکنا ہے چلو کا کہنا ہے کہ. Vibhu ہم غریب ہم آپ کی خوشبو سے زیادہ خوبصورت بو دیتا ہے دے کہ ہماری غربت اور پسینے پر فخر ہے چپ کا کہنا ہے کہ. ملکھان لہذا میں نے سوچا کہ آپ کیوں مہک رہے ہیں کہ کا کہنا ہے کہ. Vibhu سے Tika بھی، malkha مار دیتی ہے. تیواری اور happu ہنسی.

About admin

Check Also

Peshwa Bajirao 9th February 2017 Full Ep Update

Peshwa Bajirao 28th January 2017 Written Episode Update

Peshwa Bajirao 28th January 2017 Written Episode Update Scene begins with Baji playing with his …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *