Home / Entertainment / Germany launches disputed return programme for Afghans

Germany launches disputed return programme for Afghans

جرمنی افغانوں کے لیے متنازعہ واپسی کے پروگرام کا آغاز

جرمنی سے ملک بدر کیے جانے کے بعد کابل میں جمعرات پہنچے 34 افغان پناہ گزینوں کے ایک گروپ نے، ان کی درخواستوں کو مسترد کر دیا گیا تھا کے بعد پہلی ایسی کھیپ واپس بھیجا جائے کرنے کے لئے.

افغانیوں، تمام مردوں، ایک متنازعہ افغان یورپی یونین (EU) سودا اس سال کے اوائل میں تارکین وطن کی آمد روکنے کا مقصد مندرجہ ذیل، فرینکفرٹ سے ایک چارٹرڈ پرواز پر پہنچے.

“50 افغان پناہ گزینوں کا ایک اور گروپ (جرمنی سے) دسمبر یا جنوری کے اوائل کے آخر تک ملک بدر کیا جانا ہے،” اسلام الدین جرأت، مہاجرین کی افغان وزارت کے ترجمان نے کہا کہ.

جرأت کہ تقریبا 10،000 افغان باشندوں کو پہلے ہی یورپ سے اس سال، سلامتی کی صورت حال ایک بڑھتی طالبان کی شورش کے دوران ملک میں بگڑ جاتی ہے یہاں تک کہ اس کو واپس آئے تھے نے مزید کہا.

افغانوں جرمن نواز پناہ گزین گروپوں اور حزب اختلاف کے سیاست دانوں، دلیل دی کہ ملک میں اب بھی غیر محفوظ تھا اس کی طرف سے ملک بدری کے خلاف احتجاج کے باوجود کابل جمعرات بھیجی گئیں.

جرمن وزیر داخلہ تھامس ڈی میزئیر، برلن میں بولنے، ملک کی پناہ گزین کے نظام آپریشنل رکھنے کے لئے ‘صحیح اور ضروری “کے طور پر واپس دفاع کیا.

“جرمن فورسز نے تعمیر نو آگے بڑھانے کے لئے دوسروں کے ساتھ کام کرتے ہیں تو، اس سے زیادہ سیکورٹی فراہم کرنے کے لئے کام کرتے ہیں، تو یہ ممکن اور مناسب ہے کہ افغان آبادی کو ان کے اپنے آبائی ملک واپس کرنے کے لئے،” انہوں نے نامہ نگاروں کو بتایا.

ڈی Maiziere، ایک سابق وزیر دفاع، طالبان کے حملوں میں زیادہ تر افغانستان میں، شہری آبادی نہیں “بین الاقوامی برادری کے نمائندوں” کو نشانہ بنایا ہے کہ دلیل دی.

انہوں نے کہا کہ سویڈن، افغان پناہ گزینوں کے لئے ایک اور بڑا میزبان ملک، منگل کو ریٹرن کے ایک اسی طرح کی پرواز کا بندوبست کیا تھا متنبہ.

ڈی Maiziere 34 افغان وطن واپس لوٹنے کے تمام مرد تھے اور ان میں سے تقریبا ایک تہائی جرائم کا مجرم قرار دیا گیا تھا.

جرمنی میں 11 ستمبر 2001 کے حملوں کے تناظر میں امریکی حملے کے ایک حصے کے کے طور پر افغانستان میں فوج تعینات. یہ تیسری بڑی امریکہ اور برطانیہ کو پیچھے افغانستان میں نیٹو افواج کے لیے لکھتے تھا.

جرمنی میں گزشتہ سال 890.000 پناہ گزینوں کے ارد گرد میں دو تقریبا 150،000 افغانیوں سمیت.

آمد ترکی کے ساتھ ایک معاہدے اور بلقان مہاجر روٹ پر سرحد کی بندش کی ایک سیریز کے بعد ستمبر 2016 جنوری سے 213،000 کے لئے سست.

پناہ گزین کی آمد پر عوامی غصے مہاجرین شامل کئی ہائی پروفائل جرائم کی طرف سے جرمنی میں پائے جاتے دیا گیا ہے.

About admin

Check Also

Ghulaam 9th February 2017 Full Ep Update

Ghulaam 9th February 2017 Full Ep Update

Ghulaam 9th February 2017 Full Ep Update Ghulaam and Arjun are childhood friends. Ghulaam secretly …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *