Home / Articles / India’s PM Modi defends cash ban, announces incentives

India’s PM Modi defends cash ban, announces incentives

India’s PM Modi defends cash ban, announces incentives

India’s PM Modi defends cash ban, announces incentives.

بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی کو غریب، کسانوں، ہفتہ کے روز ایک نئے سال کا خطاب میں خواتین اور چھوٹے کاروباری اداروں کو مراعات کی ایک سیریز کا اعلان کیا، اور اعلی مالیت بینک نوٹوں کو ختم کے اپنے حالیہ فیصلے کا دفاع کیا.

ٹیلی ویژن پر تقریر بڑے پیمانے پر گردش کرنسی کی 86 فیصد اکاؤنٹنگ، تمام 500 اور 1،000 روپے کے بل کو واپس لینے کا نومبر 8 پر ایک انقلابی اقدام کے بعد حمایت کے کنارے پر مودی کے لئے ایک موقع کے طور پر دیکھا گیا تھا.

لاکھوں بھارت کے بڑے پیمانے پر غصے کی وجہ سے اور موجودہ سہ ماہی میں بھارت کی اقتصادی ترقی کے بارے میں خدشات میں اضافے، گھنٹے پرانے پیسے جمع اور اجازت دی گئی تھی جتنا نئی کرنسی کو واپس لینے کے لیے باہر کے بینکوں قطار پر مجبور کیا گیا.

نام نہاد “demonetisation”، بھارت کی بڑی پوشیدہ معیشت کو کچلنے ٹیکس محصولات میں اضافہ اور بینک اکاؤنٹس اور ڈیجیٹل لین دین کے استعمال کو فروغ دینے کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا، لیکن تصورات کہ مہتواکانکشی آپریشن ناکام رہا تھا مودی کی ساکھ کو چوٹ پہنچائی ہے.

اس سے پہلے اتر پردیش، 200 ملین لوگوں کے ساتھ بھارت کے سب سے زیادہ آبادی والی ریاست، ایک انتخابی چاہے مقبول رہنما نمایاں طور پر کمزور ہو چکا ہے کی جانچ کرے گا کی ڈگری حاصل کی اس سے صرف ہفتے آتا ہے. مودی کو ان کی دینی اقدار کے ہندوستانیوں کو سراہا.

“کرپشن اور کالے دھن کے خلاف اس جنگ میں، یہ واضح ہے آپ ہم (حکومت) کے شانہ بشانہ چلنے کے لئے چاہوں گا کہ،” مودی نے کہا.

“حکومت میں ہمارے لئے، یہ ایک ایسی نعمت ہے … کرپشن، کالے دھن، اور جعلی نوٹوں، بھارت کے سماجی تانے بانے میں اتنے بڑے پیمانے پر ہے کہ یہاں تک ایماندار لوگوں کو ان کے گھٹنوں کے بل لایا گیا بن گیا تھا ہے.”

مودی کی حکومت، اسٹیٹ بینک آف بھارت، ملک کے سب سے قرض خواہ کے لئے خبر کا خیر مقدم اثاثوں کی طرف سے اتوار کو اعلان کیا کہ وہ پرانے نوٹوں میں اس کے اثاثوں میں اضافہ کے بعد، 90 بیسس پوائنٹس کی طرف سے قرضے کی قیمتیں کم کرے.

لوئر قرضے کی شرح کریڈٹ نمو میں اضافہ اور نجی سرمایہ کاری میں ایک حیات نو چنگاری سکتا.

نہیں “بگ بینگ پرساد”
ہفتے مودی تک 900،000 روپے ($ 13،200) وسط تک 2017 میں باہر لے جایا لئے گھر کے قرض کے لئے سود کی شرح پر 4 فیصد رعایت کی پیشکش سمیت اقدامات کی ایک تعداد کا اعلان کرتے ہوئے، غریبوں کے لئے قرضے میں اضافہ کرنے کے لئے بینکوں پر زور دیا تھا کہ مزید کام کرنے کی طبقے ہندوستانیوں.

مودی نے حکومت چھوٹے کاروبار کے لئے کریڈٹ کی ضمانت دیتا ہے میں اضافہ اور ڈیجیٹل لین دین کے لئے اضافی مراعات فراہم کی جائیں گی.

حاملہ خواتین اور بزرگ شہریوں، کے ساتھ ساتھ کسانوں کو مالی امداد، اتر پردیش کی بڑی دیہی آبادی نقد اور ہال کی طرف سے زور سے مارا گیا ہے کہ درمیان پشت پناہی جیتنے کے لئے ایک ظاہر بولی کی مدد کے لئے زینے تھے.

مودی حکومت، اقدامات کے لئے ادائیگی کریں گے کہ کس طرح اقتصادی ماہرین پیکج بھی مہنگا ہونے کا امکان نہیں تھا کہ اگرچہ یہ نہیں کہا. حکومت نے اپنے سالانہ بجٹ، شاید فروری میں کچھ وقت کا اعلان کرنے کی تیاریاں طور پر یہ سورج کیا گیا تھا.

“یہ مودی تنبیہ ہے اور وہ آج کوئی بگ بینگ پرساد تھا کہ واضح ہے،” موہن سے Guruswamy، پالیسی کے متبادل کے لئے خودمختار معاشی تھنک ٹینک سینٹر کے چیئرمین نے کہا کہ.

“انہوں نے واضح طور پر سیاسی حمایت واپس حاصل کرنے کے لئے اس سے کر رہا ہے.”

اترپردیش سروے مودی اور ان کے حکمران بھارتیہ جنتا پارٹی کے لیے ایک لٹمس ٹیسٹ ہو جائے گا، اور 2019 کے لئے شیڈول قومی انتخابات میں دفتر میں ایک دوسری مدت جیتنے کے وزیر اعظم کے امکانات کا تعین کرنے کے لئے کچھ راستہ جائیں گے.

وہ ایشیا کی تیسری سب سے بڑی معیشت کے لیے کئی اہم اصلاحات متعارف کرا چکا ہے، جبکہ نقد پابندی کی تاریخ میں اس کی سب سے بڑی سیاسی جوا طور پر دیکھا جاتا.

مرکزی اپوزیشن جماعت کانگریس کے ممبران کی تقریر پر تنقید کرنے کی فوری تھے.

ایک سینئر رکن، پرتھوی راج چوہان، ایڈریس مبہم تھا اور درست اکاؤنٹنگ کی تفصیلات کا فقدان ہے.

“یہ ایک رپورٹ کارڈ پیش کرنے کے لئے اور خاص طور پر ‘demonetisation’ کے فوائد ظاہر، لیکن واضح طور پر مکمل ڈرائیو ایک ناکامی کیا گیا ہے اس کا دن تھا،” انہوں نے کہا.

اپنی تقریر میں، مودی کچھ کے تمام بھارت کی حمایت کرنا چاہئے طور پر اقدام کاسٹ کرنے کی کوشش کی.

“میں ‘، تو ہی نقطہ نظر سے زیادہ مقدس’ ایک سے دور منتقل کرنے کے لئے تمام جماعتوں اور رہنماؤں سے درخواست کرتا شفافیت کو ترجیح میں اکٹھے ہوتے ہیں، اور کالے دھن اور بدعنوانی کی آزادانہ سیاست کی فرم اقدامات کرنے کی.”

About admin

Check Also

Responsive News-Magazine WordPress Theme Bit News

Responsive News-Magazine WordPress Theme Bit News

Responsive News-Magazine WordPress Theme Bit News $45 ‘Bit News’ is a responsive WordPress template, especially …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *