Home / Articles / Misbah to play third Test in Sydney as Aussies double up on spin

Misbah to play third Test in Sydney as Aussies double up on spin

Misbah to play third Test in Sydney as Aussies double up on spin

Misbah to play third Test in Sydney as Aussies double up on spin.

کپتان مصباح الحق نے گزشتہ ہفتے میلبورن میں ایک مایوس کن 2-0 سیریز میں شکست کے پشت پر منگل کو سڈنی میں آسٹریلیا کے خلاف تیسرے اور آخری ٹیسٹ میچ کھیلے گی.

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) ڈائریکٹر میڈیا اینڈ کوآرڈینیشن امجد حسین ڈان نیوز کو بتایا کہ مصباح تیسرے ٹیسٹ کھیلنے کا فیصلہ کیا تھا.

میلبورن میں ایک کرشنگ شکست کے بعد، کپتان ان کی کارکردگی پر عدم اطمینان کا اظہار کیا اور انہوں نے قیاس آرائی مصباح ریٹائرمنٹ کے لئے کمر کس جا سکتا ہے کہ sparking کے، جلد ہی ٹیم میں ان کے مستقبل کے بارے میں فیصلہ کرے گی.

ذرائع نے دعوی کیا مصباح کے بعد جلد ہی ٹیم پاکستان میں نیچے کو چھوتی ہے اور امکان پھر اس کے مستقبل کے بارے میں فیصلہ کرے گا PCB کے چیئرمین شہریار خان سے ملاقات کریں گے.

سٹیو سمتھ کی آسٹریلیا کے سڈنی کے نئے انتخاب کے امکانات کو کھولنے کے لئے جمعہ کو میلبورن میں دو سیشن میں پاکستان کا ایک ڈرامائی دوسری اننگز انہدام میں معاف کرنے کی ایک ٹیسٹ کے ساتھ تین میچوں کی سیریز لپیٹ.

بکھر پاکستان 42 سالہ مصباح تسلیم وہ، ریٹائرمنٹ کے بارے میں سوچ رہا تھا ممکنہ طور پر بھی اس سے پہلے سیریز سڈنی میں اختتام پذیر کے ساتھ ایک نئے رہنما کے لئے ملاحظہ کرنے کے لئے مجبور کیا جا سکتا.

میچ کے بعد پریس سے بات کرتے ہوئے، ایک اداس مصباح نے کہا کہ انہوں نے اپنے مستقبل کے بارے میں سوچتے ہیں اور “فوری طور پر” کوئی فیصلہ کرنے کی ضرورت ہو گی.

کھنگالیں: مصباح میلبورن میں پاکستان کی شکست مایوس کن کے بعد اختیارات کا وزن

“میں نے ہمیشہ مجھے ٹیم میں شراکت نہیں کر سکتا ہے تو پھر اسے وہاں رہنے کا کوئی فائدہ ہے خیال کیا. I (سڈنی کے بارے میں) فیصلہ نہیں کیا ہے لیکن دیکھتے ہیں،” مصباح نے کہا کہ. “میں نے کبھی نہیں سوچا تھا کہ میں ٹیم پر ایک کمزور کے طور پر کھیل کو جاری رکھنے چاہتے گئے ہیں .:

آخر میں 52 ٹیسٹ میچوں میں انسان پاکستانی کرکٹ میں کسی بھی دوسرے ٹیسٹ کپتان سے زیادہ فتوحات کے ساتھ اپنے ملک کی رہنمائی کی ہے جو ─ 24 کے لئے لومز جبکہ ─ آسٹریلیا دیگر تحفظات حاصل ہے.

کہ وکٹ باری کی توقع ہے اسپنروں اسٹیو او کیف اور ایشٹن آگر سڈنی کرکٹ گراؤنڈ کے لئے ایک 13 رکنی ٹیم میں شامل کیا گیا ہے.

کوچ ڈیرن لیہمین ─ اپنے تین سپن اختیارات کی دو کھیلنے کا امکان اٹھایا دوسرے آسٹریلیا کی سب سے زیادہ کامیاب آف اسپنر نیتھن لیون ─ ایک آل راؤنڈر میں آنے کے ساتھ فاسٹ بولر جیکسن برڈ کی قیمت پر ہے.

آسٹریلیا ایک اچھا شنوائی اور داؤ دورے پر ایک جگہ کے لئے ایک دعوی میں ڈال کرنے او کیف اور آگر کی ذمہ داری ڈال، امکان رخ پچوں پر فروری اور مارچ میں چار ٹیسٹ بھارت کے پاس جاؤ.

“اس بات کا امکان ہے کہ ہم ہم نے بھی ایک آل راؤنڈر میں فٹ ہونے کے لئے نظر کرنا پڑے گا جس کا مطلب ہے ان تین اسپنروں میں سے دو کو کھیلنے کے لئے جا رہے ہیں کے مقابلے میں زیادہ ہے،” لیہمین نے کہا.

ورسٹائل آگر
“یہ جیکسن برڈ کی طرح کسی کو یاد کرتے ہیں جو اشوب ایک ہو سکتا ہے کہ ختم ہو سکتا ہے، لیکن اس سے SCG پچ کی شرط پر انحصار کرے گا. یہ لگ رہا ہے تو اس کا شمار seamers لئے مزید امداد فراہم کرنے کے لئے جا رہا ہے کی طرح، اس کے بعد ہم اب بھی ہے تینوں ماہر quicks اور صرف ایک اسپنر چل رہا ہے کے اختیارات. ”

آل راؤنڈر کا اختیار، زمبابوے نژاد ہلٹن کارٹرائیٹ یا آگر، لیہمین ورسٹائل زمرے میں رکھتا ہے جو درمیان آرام “کہہ رہا ہے کہ وہ ایک بیٹنگ آل راؤنڈر یا ایک آل راؤنڈر کتائی ہونے کا ہنر یقینی” کر سکتے ہیں.

لیفٹ آرم اسپنر آگر، 23، انگلینڈ، وہ نمبر 11 میں ٹرینٹ برج بیٹنگ میں پہلی پر 98 رنز بنائے ہیں جہاں 2013 دورے ایشز پر ان کے صرف دو ٹیسٹ کے بعد پہلی بار کھیلنے کے لئے ٹریک پر ہے.

آگر بعد دو فرسٹ کلاس سینکڑوں اور آٹھ نصف سنچریاں سکور کیں.

پاکستان ان کے آخری ٹیسٹ میں 22 سال قبل سڈنی میں آسٹریلیا میں جیت کے بعد سے ان کے 12th صراط شکست کا سامنا ہے.

مصباح ٹیموں 1،067 پہلی اننگز رنز کے مجموعی سکور کو دیکھا تھا کہ اچھی بیٹنگ کی سطح پر میلبورن دوسری اننگز شکست مندرجہ ذیل disconsolate تھا.

“443 اسکور کرنے کے بعد آپ کو آخری دن پر ایک ٹیسٹ میچ سے محروم کرنے کے اس پوزیشن میں نہیں ہونا چاہئے،” مصباح نے کہا کہ. “میرے خیال میں پچ آخری دن بہت اچھا تھا کیونکہ ہم نے ایک بلے بازی یونٹ کے طور پر الزام لگنا چاہیے.”

اسکواڈ:
آسٹریلیا: سٹیو سمتھ (کپتان)، ڈیوڈ وارنر، آشٹن ایگر، جیکسن برڈ، ہلٹن کارٹرائیٹ، پیٹر Handscomb، جوش Hazlewood کی، عثمان خواجہ، نیتھن لیون، اسٹیفن او کیف، میٹ Renshaw، مچل سٹارک، میتھیو ویڈ.

پاکستان: اظہر علی، سمیع اسلم، بابر اعظم، یونس خان، مصباح الحق (کپتان)، اسد شفیق، محمد نواز، سرفراز احمد، وہاب ریاض، یاسر شاہ، محمد عامر، محمد اصغر، سہیل خان.

About admin

Check Also

Responsive News-Magazine WordPress Theme Bit News

Responsive News-Magazine WordPress Theme Bit News

Responsive News-Magazine WordPress Theme Bit News $45 ‘Bit News’ is a responsive WordPress template, especially …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *