Home / Written Episod / Queens Hain Hum 15th December 2016 Written Episode in urdu

Queens Hain Hum 15th December 2016 Written Episode in urdu

Queens Hain Hum 15th December 2016 Written Episode in urdu

Queens Hain Hum 15th December 2016 Written Episode in urdu

Queens Hain Hum 15th December 2016 Written Episode in urdu

تانیا کے خاندان کے لئے ناشتا کام کرتا ہے اور آج کی سونا کی تحقیقات روز بتاتا ہے اور امرت کو فون اور چیک اپ کے لئے Sona بھیجنے کے لئے اس کی درخواست کرنے MIL پوچھتا. دیو خاموشی کو چھوڑنے کے لئے کی کوشش کرتا ہے. دیو کا سامنا ہے اور وہ اس طرح سے بھاگ نہیں سکتا ہے. MIL سونا بچے کو برداشت کیا جاتا ہے، تاکہ وہ سونا اور امرت کے فیصلوں کو قبول کرنے کے علاوہ کسی سے نہیں جا پڑے بتاتا.

Jahanvi اس کے تمام ساتھیوں کو فروغ خطوط دیتا ہے. پوچھتے ہیں جہاں اس کے فروغ خط ہے. وہ فروغ حاصل نہیں کیا کہتی ہے. وہ سب بعد میں اپنے کمرے پر واپس آتے ہیں اور انہیں معلوم کیون بجائے اس کے فروغ مل گیا ہے کہ آیا، وہ مینجمنٹ کا سامنا کریں گے. Jahnvi وہ مینجمنٹ کے فیصلے کا احترام کرنا چاہئے کہتے ہیں اور کچھ بھی نہیں ان سے پوچھتا ہے. اس کی ماں کی چھٹی سے اس بلاتا ہے. وہ ان کی چھٹیوں کے لئے کس طرح ہے پوچھتا ہے. ماں

وہ اور والد ایک بہت لطف لے رہے ہیں اور وہ ان کے ساتھ ہوتا تو یہ اچھا ہوتا اگر کہتے ہیں. اس کے بعد لڑکے پھر اس سے ملنا چاہتی ہے. Jahnvi کہنا ہے کہ وہ مصروف ہے. وہ ترقی مل گئی ہے تو ماں سے پوچھتا ہے. Jahnvi وہ فروغ حاصل کرنے کے لئے وقت ہے اور کال منقطع کہنا ہے کہ. ماں باپ بتاتا کچھ غلط ہے اور وہ چھٹی کے بعد دہلی میں جانا ہے کہ.
مایا اس سے ملنے Akansha کے دفتر میں چلا جاتا ہے. وہ Akahansha پریشان اور اس ویں وجہ پوچھتا دیکھتا. Akansha چیتنی بالغ ناول لکھ رہی ہے اور وہ اس کو روکنے کے لئے اس سے لڑے بتاتا. مایا چیتنی، اس کے کام میں مداخلت نہیں کرتا تو وہ اس کے کام میں مداخلت نہیں کرنی چاہئے ہیں. وہ Aniket چیتنی کی میز سے بالغ pic کے لے گئے کہتی. مایا اب ایک دن بچوں کو زیادہ آزاد اور ذہین وہ سوچتی مقابلے میں ہیں، عام کہتا ہے. بڑھئ آتا ہے اور وہ گلاس فکسڈ اور دوسری چیزوں کو کل درست کریں گے بتاتا. وہ غصے میں گلاس توڑ دیا تو مایا پوچھتا. Akansha نہیں، وہ سیاست دان سے ہوا چائلڈ لیبر ویڈیو کو نہ کسی کو دھمکی فون آیا کہتا ہے اور کوئی چینل اسے ہوا چاہتا ہے. مایا وہ مسز راٹھوڑ سے مدد لینا چاہئے کہتے ہیں اور بتاتا ہے جو وہ آن لائن پر اپ لوڈ کرنا چاہئے شریا بلاتا. Adhiraj آتا ہے اور شریا کال منقطع. مایا شریا کی tubelight رنگ glows کبھی کبھی کہتی. وہ تو ابھی اس کی بات سننے کے لئے Akansha پوچھتا.

Adhiraj ممبئی سے آتا ہے. شریا اسے اس جیکٹ کو ہٹانے میں مدد کرنے کی کوشش کرتا. وہ کہتے ہیں کہ وہ اسے خود بھی کرے گا. انہوں نے کہا کہ ایک عورت کی کال ہو جاتا ہے اور اگر وہ محفوظ پہنچ پوچھتا. شریا جو لڑکی ہے پوچھتا ہے. وہ کہتے ہیں جو ان کے غذا، اجلاسوں، وغیرہ کا خیال رکھتی ہے اور ان کے PR ایگزیکٹو

Jahnvi ان کی ترقی کے لئے Kevin مبارکباد. انہوں نے کہا کہ ایک رات کے کھانے تاریخ کے لئے اس سے پوچھتا ہے. وہ اس گھر سے باہر حاصل کرنے کے لئے پسند نہیں ہے کا کہنا. وہ کہتے ہیں کہ اس کے بعد وہ کل رات اس کے گھر پر آتے ہیں اور اپنے آپ کو دعوت دیتا ہوں گے.

Akshansha کے اسسٹنٹ اسے کہ ان کی ویڈیو آن لائن کمال کر دیا ہے اور متاثر کیا ہے جو پہلے ہی 80000 پلس خیالات اور بہت نیوز چینلز اور سماجی تنظیموں کے بچے اب مزدوروں کی مدد کرنا چاہتے مطلع. اس نے اس کو مبارکباد دی. وہ کہتی ہیں کہ یہ ان کی اجتماعی کوشش اور مسکراہٹیں ہے.

About admin

Check Also

Peshwa Bajirao 9th February 2017 Full Ep Update

Peshwa Bajirao 28th January 2017 Written Episode Update

Peshwa Bajirao 28th January 2017 Written Episode Update Scene begins with Baji playing with his …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *